maandag 10 september 2007

lang geleden...

zo, tijd om weer eens wat te schrijven. Het is al een tijd geleden. Heb sinds roemenie al niks meer geschreven terwijl er eigenlijk zoveel gebeurd is. Maar juist doordat er zoveel gebeurd heb ik niet echt de rust om uitgebreid wat te gaan schrijven.
Roemenie ligt al een aantal weken achter ons dus daar zal ik ook niet echt meer wat over schrijven want dat heb ik over het algemeen al mondeling verteld.
twee weken geleden de speelweek gehad.. Is echt super gegaan. onverwachts soepel moet ik zeggen. Heerlijk als je zo ontspannen zo'n week door kan gaan. Ik heb veel tijd gehad om zelf ook met die kinderen bezig te zijn en het was echt geweldig.
Nu begonnen met mijn stage.. Heb nu anderhalve week gewerkt en ik heb het echt geweldig naa rmijn zin.
Ook nu heb ik niet echt de rust om allerlei dingen op te schirjven maar dat komt wel weer, maar ik dacht even laten zien dat ik hier wel weer actiever in ga worden..

tot laters,

Geen opmerkingen: