woensdag 10 oktober 2007

genieten

sjonge.. wat heb ik genoten gisterenavond. We hadden bijbelstudie gepland maar er waren maar vrij weinig mensen, maar wat hebben we een goede avond gehad.
We hebben rustig met elkaar zitten kletsen over hoe het met iedereen ging, waar iedereen mee bezig was. We hebben naar de getuigenissen van bart en Elise geluisterd die zondag gedoopt worden.. Super tof om te horen hoe God in hun levens bezig is geweest en nog steeds bezig is!

Ik heb genoten van de bijbelteksten die gedeeld werden, ik heb genoten van het bidden met elkaar en ik heb zelfs genoten van het zingen met elkaar (het was een klein groepje maar we hebben ons best staande gehouden!!)
het was tof, zo ontspannen maar wel zo waardevol.
het heeft me gestimuleerd om weer elke ochtend tijd te maken voor God. Het is zo belangrijk om tijd voor Hem te maken want dan kun je contact met Hem hebben en dat is echt mijn verlangen

Geen opmerkingen: