woensdag 18 juni 2008

CIJFER

Het is al weer ernstig lang geleden dat ik iets geschreven heb op mijn blog. Maar gisteren heb ik mijn stageperiode officieel afgesloten en heb ik een beoordeling gehad: een 8 was de uitkomst!!!!!!! Echt helemaal leuk, motiverend en stiekem ben ik er ook wel een beetje trots op... nu nog 2 daagjes naar school, 2 verslagen en dan........ lekker vakantie!!!!!

(gelukkig mag ik blijven als invalkracht anders zou ik die gasten mooi missen allemaal!!!!)

kortom: er komt een iets rustigere periode aan (mischien ook wat meer tijd en rust om hier wat neer te schrijven af en toe) en ik heb deze periode prima af kunnen sluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! genieten dus

3 opmerkingen:

geheelanders zei

Superstoer!
Mooi cijfertje, meissie!

Betekend dit dat je snel weereens langs gaat komen in Nijkerk voor lekker eten een een avondje gezelligheid?

Je bent cool!

Ralph

Anoniem zei

Heeeeeeeeeee,

Heb jij dat even mooi gefixt! Ik vind dat je nog wel hoger hebt verdiend, want je hebt je leven voor die gasten op het spel gezet. Wat moet je nu nog doen voor de vakantie?

Dankjewel voor je superdelieve-veelsteleuke-kaartje! Dikke kus ervoor! Hij hangt op onze lelijke koelkast, die wordt er meteen een stuk mooier van!

XXX van ons (Peter en Annemie)

Anoniem zei

lieve Meis,

Ik ben trots op jou! Echt super goed gegaan, zie hoeveel je voorelkaar bokst!

Knuffel Fiekje