maandag 23 juli 2007

WAT EEN HEERLIJKHEID.............

afgelopen weekend naar Terschelling geweest, nog nooit zo kort (maar drie daagjes) maar het was echt heeeeeeerlijk.. Je bent vlakbij huis, maar toch heb je het gevoel dat je helemaal effe weg bent. na de spanning, emoties, gesprekken en gebeurtenissen van de afgelopen weken is dat het beste wat je kan doen denk ik. drie dagen: zon, zee, strand, bos, duinen, meertje, terasje, Hessel, taart, spelletjes, gelounched (buiten in de zon in een strandtentje!!), biertje, wijntje, sterrenhemel, vallende sterren, volleyballen......... Heeeeerlijk

gewoon even toegeven aan het feit dat je moe bent, even rust.....

nu nog even een weekje ede, nieuwerbrug enz.... en dan.... richting roemenie.. helemaal weg.
misschien dat ik mezelf zelfs zover krijg dat ik mijn telefoon thuis laat....... Dan ben ik effe helemaal weg.........

1 opmerking:

Anoniem zei

je mag je telefoon ook hier laten liggen hoor.....