maandag 17 maart 2008

bidden



Ik kan de laatste tijd zo intens genieten van bepaalde dingen... Heerlijk. Nu ook weer, na een aantal weken "stilte" heb ik weer volop contact met Seba (de roemeen). Heerlijk om gewoon weeer van alles te kunnen bespreken en elkaar te bemoedigen. Wel tof om te merken dat ook al ben je ver bij elkaar vandaan, dat je elkaar begrijpt en dat je relatie en geloof in en met God echt samenbind.

Bijzonder dat er in Roemenie gebeden word voor de gebedswinkel, de actie in Belgie, een vriendin van mij op Bonaire, de kringavonden enzovoort. Dan ben je dus toch vrij ver bij elkaar vandaan, maar je kan wel elkaars omgeving voor Gods troon brengen. Seba en ik bespreken de bovengenoemde dingen samen en vervolgens verteld Seba de grote lijnen weer bij een groepje vrienden die regelmatig bij elkaar komen om te bidden en bijbel te lezen, en die bidden dan met elkaar voor deze dingen!!! Gaaf toch?!
Als we kringavond hebben bid Seba ervoor. Als we naar belgie gaan is er gewoon een groepje roemenen die voor ons bid. De gebedswinkel vinden ze erg bijzonder en daar bidden ze 'elke' week samen voor!!! Tof he?! Zo praktisch lichaam van Christus zijn samen!! Ik kan er echt van genieten en dat is fijn, maar het mooiste is dat God hier ook van geniet denk ik!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

"It's a small world after all"

Gaaf.

geheelanders zei

Hey lieve Marlies, wat is het stil op je blog... Kijk de bank op mijn blog eens... Die wil ik écht hebbehebbe! Maarja...

Hoe is het verder met je?