zaterdag 2 juni 2007

wachtend op jou....

Je kijkt in de verte,
je ogen zijn dichtbij
je staart in de leegte
zeg, denk je soms aan Mij
je zit daar te dromen
gedachten onbekend
wat moet ik je nog zeggen
zodat je Mij herkent...

zeg kijk naar Mij
ik gaf voor jou Mijn leven aan het kruis
Kijk naar Mij
Ik wil je alles geven
Ik breng je veilig thuis

Ik weet al je zorgen
Ik ken je verdriet
Ik zou je willen helpen
ach als je Mij maar ziet
Ik ken je gevoelens
Ik weet wat jou ontbreekt
Ik wil je alles geven
Als jij maar met me spreekt

Ik wil je alles geven
Ik heb jou op het oog
Mijn leven met je delen
Kom richt je hoofd omhoog
In tijden van wanhoop
Zal ik steeds met je gaan
Je kunt op mij vertrouwen
'K geef zin aan jouw bestaan

zeg kijk naar Mij
ik gaf voor jou Mijn leven aan het kruis
Kijk naar Mij
Ik wil je alles geven
Ik breng je veilig thuis

Geen opmerkingen: