maandag 18 februari 2008

heerlijk aan het strand

afgelopen zaterdag was ik met een stel vrienden van de kring op het strand, wat een heerlijkheid... Het windje was frisjes, maar het zonnetje in ons gezicht was echt heerlijk!!!

geweldig vind ik het dat als ik op het strand bent, hoe cliche het ook klinkt, ik altijd weer een beetje tot rust komt. Gewoon effe uitwaaien en genieten van alles om je heen... op een of andere manier lijkt het dan net of de andere mensen er even niet zijn, je ziet ze wel lopen, maar echt praten hoor je ze niet. Alleen ons eigen groepje hoorde je. Heerlijk dat je gewoon lekker kan lopen elke keer naast iemand anders en op een of andere manier praat het ook makkelijker. Heerlijk om gewoon eens langs het strand te lopen, tijd samen te besteden, soms je even terug te trekken in je eigen wereldje, maar ook samen gedachten te delen!!

Altijd ben ik onder de indruk van de zee, elke keer weer anders, en.. de zee straalt zoveel kracht uit... daar kan ik echt van genieten.

Toen we aan het lopen waren besefte ik me hoe waardevol het is, mensen om je heen waar je gewoon kan zijn wie je bent en waar je weet dat je bij elkaar hoort. Het voelde vertrouwd.

ook al is Kijkduin niet HET heeeeeeeerlijke strand van Terschelling, ik heb genoten!!!!

Geen opmerkingen: