zondag 12 oktober 2008

genieten

zomaar eens een berichtje.. geen mooie woorden, geen schitterende bijbelteksten, maar wel iets wat ik graag wil delen...

Vanavond hadden we 15+ jeugdgroep.. Wel even wennen.. een hele nieuwe groep, waar staat iedereen, wat verwacht iedereen en hoe kunnen we zo dicht mogelijk bij elkaar komen..
Het was tof, veel openheid in de gespreksgroepjes (de studie ging een beetje moeizaam, maar gelukkig werd er in de gespreksgroepjes lekker over doorgepraat)..

maar wat zo bijzonder was vanavond.... Ik heb vanavond echt zo duidelijk gemerkt dat de Here God ook echt zo kan genieten van ons, als we gewoon samen zingen (ook al zit er wel eens een valse noot tussen), als we samen lol hebben, als we samen over Hem praten en als Hij gewoon echt groot gemaakt word door de ervaringen en ideeen die in dit geval jongeren hebben..

we kunnen zelf zo proberen om het allemaal goed te doen en nou ja.. te presteren ofzo, maar vanavond was voor mij zo duidelijk.. "Ja maar lieve kinderen, Ik geniet van jullie als jullie gewoon met elkaar bezig zijn zoals jullie allemaal zijn!!! "

Ik geloof echt dat God vanavond genoten heeft!!!!!!!

1 opmerking:

geheelanders zei

HeyMarliesje!
Coolstuk!Ikkenhetgevoel.Nice..
Ikhebookeennieuw(onzin)stukjegeschreven...
Checkmaarraak.

Rufio.