woensdag 31 december 2008

everything




God in my living
There in my breathing
God in my waking
God in my sleeping

God in my resting
There in my working
God in my thinking
God in my speaking

Be my everything...

God in my hoping
There in my dreaming
God in my watching
God in my waiting

God in my laughing
There in my weeping
God in my hurting
God in my healing

Christ in me...the hope of glory
You are everything
Be my everything


ik ben het zat om de helft van mezelf nog in eigen hand te houden, ik wil alles aan Hem geven, dat Hij mijn leven stuurt, dat ik niet bepaal waar Hij wel en niet in betrokken wordt... ik wil Hem overal in betrekken... best lastig, want soms is mijn eigen ikje toch een soort overheersend aanwezig, maar het is een keuze.. en Hij zal me helpen!!

mooi nummer dit... Het geeft woorden aan datgene waar ik al lang mee bezig ben en waar ik wel in groei, maar waar ik meer van wil!!

Geen opmerkingen: