zaterdag 3 januari 2009

wondertje



de eerste ontmoeting met "tante" Marlies




wat een schitterend ventje

Vanochtend kregen we thuis een telefoontje van mijn broer... Het nieuws was dat hij een zoontje heeft gekregen... Ongelooflijk.. vijf uur nadat Matthijs geboren is, had ik hem in mijn armen.. Vaker heb ik natuurlijk baby's vastgehouden, maar dit was wel heel erg bijzonder.. Zo vers, zo volmaakt, zo'n wondertje..
Zo apart.. Aan de ene kant een enorme adrealine, aan de andere kant kon ik alleen maar stil zijn.. het is echt heel speciaal..voor het eerst tante... Heel heel heel bijzonder!!!

2 opmerkingen:

Erik van der Eijk zei

Lieve tante Marlies,

Gefeliciteerd!

(kus)je,
Erik

Anoniem zei

Wauw, wat een mooie foto's! Gefeliciteerd! Echte mijlpaal hè, tante worden (ik was 9...).

Els