woensdag 21 januari 2009

kring

Gisterenavond vond ik een erg bijzondere avond op kring. Ik zat er met een beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant realiseerde ik me dat dit de laatste keer was voorlopig dat ik daar ben, en aan de andere kant ook dat het maar drie maanden duurt.
Afgelopen half jaar he bik het erg lastig gevonden op kring. Er is veel gebeurd en ik vond het lastig om echt mijn eigen plekje hierin te vinden.

Een tijd geleden zijn er wat dingen uitgesproken en ik merk dat dat echt herstel brengt en genezing. Ik kan mezelf zijn en ik kan echt van die mensen houden. In de periode dat het niet zo lekker ging en de laatste maanden heb ik heel sterk het gevoel gehad dat ik voor de kring moest bidden en voor de unieke personen die daarbij horen. Dat we steeds meer openheid zouden krijgen en dat God echt de ruimte zou krijgen om aan het werk te gaan. Dat we daar echt in zouden groeien.

Gisterenavond heb ik zo intens Gods liefde voor een ander deel van het Lichaam van onze kring, voor een vriend ervaren... Het is zo bijzonder. Ik werd er echt heel diep door geraakt.. God houdt zoveel van hem en ik mocht een stukje van die liefde voor hem meevoelen.. Immens..

God is bezig met die kring en met de personen op zich en het is echt genieten om dat van zo dichtbij mee te maken!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve marlies....
ongelofelijk toevallig!
krijg ik van mn tante de vraag of ze jou mijn weblog mag geven van belo horizonte... blijk jij marlies te zijn! hihi.. hoe ist?
maar je gaat dus naar belo! wat super zeg...

heel veel goeds toegewenst!
liefs, mamarieke

geheelanders zei

Hey chick!
Al klaar voor je wereldreis? Ik ben echt wel een beetje jaloers ;) Ga ervan genieten, he! Enne, misschien kunnen we nog een keertje samen gaan. Fieke en ik willen eigenlijk deze zomer (terug) gaan.
Cool stukje over je kring. God is busy with you, nice.

Liefs!

Ralph